środa, 31 sierpnia 2011

Miśka.

Dzień dobry wszystkim w ten jakże wspaniały dzień!

Dzisiaj przed państwem zdjęcia Miśki(Moniki-Michaliny(też ładnie)). Zdjęc tych jest tak dużo ze musiałam je podzielic na dwie notki. Mam nadzieje ze w związku z tym jesteście wielce uradowani. Po za tym dla mnie to też było udogodnienie gdzyz przerabianie zdjec naprawde bywa męczące, ale i tak lubie to!
Ta a propo lubienia, 2 dni temu założywłam hmm...głupio to zabrzmi ale, założyłam fanpage ;) tak, miałam nie zakładac gdyz, po co? By zobaczyc ze lubie to tylko ja i Adam? :) Wiec jeśli zdjecia sie wam podobaja i wgl lubie to co robie to !KLIK TUTAJ!
A oto przed wami cudowna buzia Moniki. Kocham oczka!!!

(Zdaję sobie sprawe z tego ze w tej notce nadużywałam słowa lubic i założyc, no ale czy robi wam to problem?)
I jeszcze jedno zdanie od prowadzącego. Zdjecia z hmm... latającymi włosami chyba stana sie stałym punktem programu bo każdy takie chce ;)


























5 komentarzy:

  1. jak zwykle jest pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia!! Zdradzisz mi gdzie była robiona ta sesja? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była ulica albo Poselska albo Senacka, ale obojętne bo jedna jest obok drugiej :)
    Mam nadzieje ze znajdziesz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń